środa, 20 marca 2013

Fryzurki

Ja jestem za tym,aby czesać konie w takie fryzury,tym bardziej na zawody,nawet western,wtedy nie szarpiemy grzywy wodzami i nie wyrywamy włosów.
Macie tu kilka propozycji,jeśli będziecie chcieli możecie je wykorzystać i przesłać zdjęcia.
GRZYWY


Polecam,bardzo wytrzymała (tym bardziej jeśli wzmocnicie żelem do włosów). Warkocz dobierany z jednej strony pięknie ukazuje szyję konia.


Siateczka,łatwo ją zrobić,ale nie sądzę żeby nadawała się na zawody w stylu western.


To też warkocz dobierany z jednej strony,tylko że luźniejszy.


Warkoczyki,które splata się w ,,kuleczki". Dobry pomysł na fryzurę dla konia na zawody.Grzywa jest tak pospinana,że nie przeszkadza wodzom.


Artystyczne kiteczki.Najlepsze dla koni,które mają krótką grzywę.Moim zdaniem nie są wytrzymałe,ale może się mylę.

OGONKI <3


Śliczny warkoczyk,pięknie by wyglądał na całym ogonie.



Kłosik z kokardeczką,cudo.Robiłam taki mojemu pysiowi.



Piękne arcydzieło i model,koniecznie muszę wypróbować na swoim.



Siateczka tylko tym razem na ogonie i jak wam się podoba.

Zachęcam do zrobienia takich fryzur i wysłania zdjęć


















































































1 komentarz:

  1. Witam, gdzie można zakupić fotos tego siwego konia z grzywą w kiteczki i przewieszoną wodzą? szukałam po wszystkich bankach zdjęć i nigdzie nie ma. Jeżeli to fota prywatna chętnie zapłacę. Proszę o kontakt na deedee00@o2.pl.Pozdrawiam dfk

    OdpowiedzUsuń