poniedziałek, 4 lutego 2013

DZIĘKUJĘ

Wielkie dzięki,że jesteście ze mną.Blog zaczęłam prowadzić nie dawno,a widać zainteresowanie.Nie jest was wielka gromada,ale zawsze coś,mam nadzieję,że będzie was więcej.Jak na razie blog ma 25 wyświetleń z 3 państw i 4 komentarze,bardzo dziękuję ;**
Postaram się jeszcze częściej i jeszcze więcej dodawać postów,ale niestety istniej coś takiego jak szkoła,która zabiera mi większość czasu,ale możecie mi pomóc
1.Piszcie w komentarzach (najlepiej pod tym postem) co chcecie abym dodała
2.Jeśli macie swoje,z internetu zdjęcia i chcecie abym je tu zamieściła wysyłajcie je na mój e-mail perfect.player@onet.pl
3.Komentujcie i odwiedzajcie blog,w tedy widzę,że prowadzenie ma sens
4.Polecajcie go innym,żeby było was więcej

Więc jak widzicie,sami możecie pomóc mi w pracy,jeśli chcecie,nikogo nie zmuszam :)

buziaki AleX

4 komentarze:

  1. Napisz o grze Let's Ride wersje westernową ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Dyscyplina:skoki
    prosze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. o mistrzu/mistrzyni Polski w jakiejs dyscyplinie

    OdpowiedzUsuń
  4. hmm...na pewno coś wymyślę :D ale dajcie mi troszkę czasu,może będzie na jutro
    Jeśli chodzi o mistrzyni/mistrza to będzie i o niej i o nim,zrobię wam małą niespodziankę,jeśli się uda,dodatkowo napiszę o młodej dziewczynie,która od kilku lat zbiera puchary (swoje) z zawodów :D

    OdpowiedzUsuń